Jaarbeeld 2021 Woonwaard
Jaarbeeld 2021 Woonwaard Voor woonwaard maakten wij deze infographic waarbij op een visueel aansprekende manier in 1 keer de prestaties en ontwikkelingen duidelijk worden.
Jaarbeeld 2021 Woonwaard Voor woonwaard maakten wij deze infographic waarbij op een visueel aansprekende manier in 1 keer de prestaties en ontwikkelingen duidelijk worden.
Wandelroute boekjes Zaanstad Deze wandelboekjes zijn vormgegeven voor Marketing Zaanstad in opdracht van Counter Creatives. Ook de kaartjes zijn speciaal voor deze boekjes getekend met iconische landmarks als illustratie uitgewerkt. Je kunt de boekjes onder andere kopen in de Zaanstore.
Poster, boekje en banner voor de tentoonstelling West-Friezen, Land en Water Voor de tentoonstelling Poster, folder en banner voor de tentoonstelling West-Friezen, Land en Water van MAKBlokweer maakte dimgray dit posterontwerp, het vragenboekje en de banner. De tentoonstelling gaat over de ontstaansgeschiedenis van het West-Friese landschap,
HH Kappers restyling van de huisstijl Voor HH Kappers mocht dimgray zich buigen over de huisstijl. Het oude logo ging al even mee en het was tijd voor nieuw gezicht. Het logo is geinspireerd op het oude logo, maar abstracter en met meer verbinding. De verbinding
Infographic voor Make Marketing Magic / Scheuss Voor Make Marketing Magic maakte dimgray deze infographic samen met een aantal datasheets in dezelfde stijl.
Met deze animatie kan Dudok Wonen op een heldere manier aan haar bewoners uitleggen hoe de balkons preventief versterkt worden.
Logo Personal Fit Program Voor Personal trainer Nick Jansen maakten wij dit logo voor zijn Personal Fit Program formule. Het logo is gebaseerd op de kettlebell met een direct persoonlijke uitstraling door het gebruik van vingerafdruklijnen.
Poster GGZ NHN over samenwerking bij zorgopschaling en crisis Voor GGZ NHN maakte wij de laatste jaren diverse materialen. Deze poster is daar een goed voorbeeld van. In de poster combineren we beeld en tekst op een positieve manier om bepaalde informatie helder bij de doelgroep
Huisstijl voor Dialoog Avocatuur & Mediation Voor Sheila en Mirjam van Dialoog Advocatuur & Mediation ontwikkelden wij hun huisstijl. Uitgangspunt in het logo is overduidelijk overlap tussen twee partijen in conflict. Het beeldmerk verbindt zowel twee partijen als twee kleuren om te komen tot een compromis(kleur).
Magazine voor OOM Verzekeringen voor hun 80-jarig jubileum Samen met Claartje @claarwasdaar gaven wij vorm aan een Magazine van 80 pagina's voor OOM Verzekeringen. De hoofdredactie lag in handen van Claartje, de inhoud werd voor een deel verzorgd door OOM Verzekeringen en wij verzorgenden de vormgeving.